Informacje:

Newsletter
Zapisz się, aby otrzymywać wiadomości i oferty specjalne!
Świetnie
Tylko krok dzieli Cię do dołączenia do społeczności #77
Sprawdź e-mail i potwierdź subskrypcje
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r.,
Nr 144, poz. 1204, ze zm.), z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827).
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę
w ramach serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.dietetyk77.pl
Niniejszy Regulamin ma także odpowiednie zastosowanie w przypadku nabywania usług
określonych w § 3 ust. 1 poniżej za pośrednictwem innych stron internetowych
administrowanych przez Usługodawcę, chyba że Usługodawca poinformuje o stosowaniu innego
regulaminu.
2. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
a) Usługodawcą jest Kamila Plucińska, wpisana do krajowego rejestru sądowego pod firmą TK Studio sp. z o.o. NIP: 7642700369, ul. Żeleńskiego 4, 64-920 Piła, adres e-mail: kontakt@dietetyk77.pl
b) Serwis – serwis internetowy Usługodawcy, prowadzony pod adresem internetowym
www.dietetyk77.pl
c) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca
zdolność do czynności prawnych, nabywająca usługę od Usługodawcy;
d) Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z Usługodawcą będącym
przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością
gospodarczą lub zawodową tej osoby;
e) Newsletter – materiały przesyłane przez Usługodawcę drogą elektroniczną Klientom,
którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie, mogące stanowić informację handlową w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.).
§ 2. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z usług świadczonych przez
Usługodawcę, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno spełniać następujące minimalne
wymagania techniczne:
a) posiadać połączenie z siecią Internet zapewniające transmisję danych,
b) posiadać przeglądarkę internetową, tj. oprogramowanie służące do przeglądania treści
dostępnych w sieci Internet. Wyłączenie akceptacji plików Cookies i Skryptów Java może
zakłócić prawidłowe działanie strony internetowej,
c) aktywne konto poczty e-mail.
2. W celu odczytania korespondencji mailowej i załączników do niej niezbędne jest posiadanie:
a) w przypadku korespondencji mailowej – aktywne konto poczty e-mail,
b) w przypadku załączników, w tym w szczególności plików tekstowych – oprogramowanie
komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc.
3. Zakres usług świadczonych przez Usługodawcę nie obejmuje dostarczenia urządzeń ani
oprogramowania wskazanych w ust. 1 niniejszego paragrafu.
4. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, z uwagi na transmisję danych za
pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem w postaci możliwości
ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą a Klientem.
5. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 3. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną oraz
warunki wykonywania i rozwiązywania umów o świadczenie usług
drogą elektroniczną
1. Usługodawca oferuje następujące usługi:
a) konsultacja dietetyczna online,
b) kontynuacja konsultacji dietetycznej online,
2. Nabycie usługi przez Klienta wymaga wypełnienia formularza dostępnego na stronie
internetowej oraz uiszczenia płatności.
3. Każdy Klient może nieodpłatnie skorzystać z subskrypcji Newslettera. Usługa wysyłania
Newslettera świadczona jest przez czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z
subskrypcji Newslettera, przesyłając stosowne żądanie na adres mailowy
kontakt@dietetyk77.pl lub pocztą na adres wskazany w § 1 ust. 2 lit. a) niniejszego
regulaminu.
4. Nie ustanawia się minimalnego czasu trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy o
świadczenie usług.
5. Plan dietetyczny jest przez Usługodawcę układany na podstawie informacji
otrzymanych od Klienta (wywiad żywieniowy)
6. Usługodawca niniejszym informuje, że stosowanie planu dietetycznego może w
niektórych przypadkach mieć negatywny wpływ na zdrowie i samopoczucie uczestnika.
§ 4. Warunki nabywania usług
1. Informacje dotyczące oferowanych usług, w szczególności ich opisy oraz ceny, nie stanowią
oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy świadczenia usług, Klient powinien wypełnić w
formularz zamówienia, podając w nim następujące dane:
a) imię i nazwisko,
b) adres e-mail,
d) numer telefonu,
– oraz dokonać zapłaty.
3. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
4. Honorowane są następujące formy płatności:
a) Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Dostępne formy płatności:
Płatność online Blue Media S.A.
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
5. Klient powinien dokonać płatności w dniu złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w
powyższym terminie Usługodawca skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia zaistniałego
opóźnienia.
6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności
§ 5. Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Usługodawca ma obowiązek należytego świadczenia usług określonych w niniejszym
Regulaminie. W przypadku stwierdzenia wadliwości usługi świadczonej przez Usługodawcę
Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne.
2. Reklamacje dotyczące zamówionych usług mogą być składane:
a) drogą mailową na adres kontakt@dietetyk77.pl,
b) drogą pocztową na adres: Kamila Plucińska, ul. Żeleńskiego 4, 64-920 Piła.
3. Klient w reklamacji powinien wskazać:
a) swoje imię i nazwisko,
b) dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. datę złożenia zamówienia),
c) przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę,
d) dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające
skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.
4. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez
Usługodawcę, Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia
zaistniałych braków reklamacji.
5. Termin rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej
zgłoszenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo
złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a
Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to
uznał za uzasadnione.
6. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą
pocztową na wskazany przez niego adres.
§ 6. Informacje dla Konsumentów
Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
1) Złożenie wniosku o rozpatrzenie sporu powstałego w związku z zawartą umową do stałego
polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej;
2) Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a
przedsiębiorcą;
3) Bezpłatna pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do
której statutowych zadań należy ochrona praw konsumentów.
§ 7. Odstąpienie od umowy
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy
w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych w ustawie z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r.,
poz. 827). Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przez Konsumenta złożone na formularzu.
3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Zgodnie Art. 38 ust. 13 ustawy o prawach konsumenta przewiduje, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w sytuacji, w której dochodzi do dostarczenia treści cyfrowych, przy czym treści cyfrowe nie są zapisane na nośniku materialnym, a spełnienie świadczenia, czyli dostawa tych treści cyfrowych, rozpoczęła się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
4. Rękojma:
Kupujący może w ramach rękojmi żądać wymiany towaru, naprawy towaru, obniżenia ceny lub odstępstwa od umowy.
Wniosek o reklamacje zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni kalendarzowych.
§ 8. Postanowienia dotyczące umów z Klientami niebędącymi
Konsumentami
1. W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem odpowiedzialność kontraktowa Usługodawcy
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, ograniczona jest do
wysokości zapłaconej ceny za usługę. Odpowiedzialność Usługodawcy w powyższym zakresie nie
obejmuje korzyści, które Klient niebędący Konsumentem mógłby osiągnąć, gdyby szkody mu nie
wyrządzono.
§ 9. Prawa autorskie
1. Wszelkie utwory dostępne w Serwisie i innych stronach, o których mowa w § 1 ust. 1, a w
szczególności zdjęcia, materiały graficzne oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich
przysługujących Usługobiorcy lub podmiotom trzecim i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z
dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 2, poz.
23 ze zm.). Korzystanie z tych utworów jest dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, który nie
wykracza poza użytek dozwolony na gruncie obowiązującego prawa.
§ 10. Postanowienia końcowe
1. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Usługodawca poinformuje Klientów o
wprowadzonych zmianach. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta od momentu
zaakceptowania przez Klienta jego postanowień.
2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 14.05.2020 r.
Załącznik nr 1 – Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy świadczenia usług w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Usługodawcę:
Dane Usługodawcy:
Kamila Plucińska
64-920 Piła
ul. Żeleńskiego 4
adres e-mail: kontakt@dietetyk77.pl
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na
przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację
dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa
płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy
poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jeżeli przy zawieraniu umowy wyrazili Państwo zgodę na wykonywanie usługi przed upływem
terminu odstąpienia od umowy, to mogą Państwo odstąpić od umowy, ale spoczywa na Państwu
obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia.
Jeżeli przy zawieraniu umowy wyrazili Państwo zgodę na wykonywanie usługi przed upływem
terminu odstąpienia od umowy, a usługa została wykonana w pełni, utracą Państwo prawo do
odstąpienia od umowy.
Załącznik nr 2 – Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
1. Adresat
Kamila Plucińska
64-920 Piła
ul. Żeleńskiego 4
adres e-mail: kontakt@dietetyk77.pl
2. – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło
polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (*) /o świadczenie następującej usługi (*)
– Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8
ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r.,
Nr 144, poz. 1204, ze zm.), z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827).
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę
w ramach serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.dietetyk77.pl
Niniejszy Regulamin ma także odpowiednie zastosowanie w przypadku nabywania usług
określonych w § 3 ust. 1 poniżej za pośrednictwem innych stron internetowych
administrowanych przez Usługodawcę, chyba że Usługodawca poinformuje o stosowaniu innego
regulaminu.
2. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
a) Usługodawcą jest Kamila Plucińska, wpisana do krajowego rejestru sądowego pod firmą TK77 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością NIP: 7642711077 64-920 Piła, ul. Żeleńskiego 4, adres e-mail: kontakt@dietetyk77.pl
b) Serwis – serwis internetowy Usługodawcy, prowadzony pod adresem internetowym
www.dietetyk77.pl
c) Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca
zdolność do czynności prawnych, nabywająca usługę od Usługodawcy;
d) Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z Usługodawcą będącym
przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością
gospodarczą lub zawodową tej osoby;
e) Newsletter – materiały przesyłane przez Usługodawcę drogą elektroniczną Klientom,
którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie, mogące stanowić informację handlową w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204 ze zm.).
§ 2. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Aby zapewnić możliwość prawidłowego i niezakłóconego korzystania z usług świadczonych przez
Usługodawcę, urządzenie, którym posługuje się Klient, powinno spełniać następujące minimalne
wymagania techniczne:
a) posiadać połączenie z siecią Internet zapewniające transmisję danych,
b) posiadać przeglądarkę internetową, tj. oprogramowanie służące do przeglądania treści
dostępnych w sieci Internet. Wyłączenie akceptacji plików Cookies i Skryptów Java może
zakłócić prawidłowe działanie strony internetowej,
c) aktywne konto poczty e-mail.
2. W celu odczytania korespondencji mailowej i załączników do niej niezbędne jest posiadanie:
a) w przypadku korespondencji mailowej – aktywne konto poczty e-mail,
b) w przypadku załączników, w tym w szczególności plików tekstowych – oprogramowanie
komputerowe obsługujące pliki danego rodzaju, w szczególności .pdf, .doc., .docx, .txt, .jpg etc.
3. Zakres usług świadczonych przez Usługodawcę nie obejmuje dostarczenia urządzeń ani
oprogramowania wskazanych w ust. 1 niniejszego paragrafu.
4. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, z uwagi na transmisję danych za
pośrednictwem publicznej sieci Internet, wiąże się z zagrożeniem w postaci możliwości
ingerencji nieupoważnionych osób trzecich w dane przesyłane między Usługodawcą a Klientem.
5. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 3. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną oraz
warunki wykonywania i rozwiązywania umów o świadczenie usług
drogą elektroniczną
1. Usługodawca oferuje następujące usługi:
a) konsultacja dietetyczna online,
b) kontynuacja konsultacji dietetycznej online,
2. Nabycie usługi przez Klienta wymaga wypełnienia formularza dostępnego na stronie
internetowej oraz uiszczenia płatności.
3. Każdy Klient może nieodpłatnie skorzystać z subskrypcji Newslettera. Usługa wysyłania
Newslettera świadczona jest przez czas nieokreślony. Klient może w każdej chwili zrezygnować z
subskrypcji Newslettera, przesyłając stosowne żądanie na adres mailowy
kontakt@dietetyk77.pl lub pocztą na adres wskazany w § 1 ust. 2 lit. a) niniejszego
regulaminu.
4. Nie ustanawia się minimalnego czasu trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy o
świadczenie usług.
5. Plan dietetyczny jest przez Usługodawcę układany na podstawie informacji
otrzymanych od Klienta (wywiad żywieniowy)
6. Usługodawca niniejszym informuje, że stosowanie planu dietetycznego może w
niektórych przypadkach mieć negatywny wpływ na zdrowie i samopoczucie uczestnika.
§ 4. Warunki nabywania usług
1. Informacje dotyczące oferowanych usług, w szczególności ich opisy oraz ceny, nie stanowią
oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
2. W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy świadczenia usług, Klient powinien wypełnić w
formularz zamówienia, podając w nim następujące dane:
a) imię i nazwisko,
b) adres e-mail,
d) numer telefonu,
– oraz dokonać zapłaty.
3. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
4. Honorowane są następujące formy płatności:
a) Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Dostępne formy płatności:
Płatność online Blue Media S.A.
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro”
5. Klient powinien dokonać płatności w dniu złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w
powyższym terminie Usługodawca skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia zaistniałego
opóźnienia.
6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności
§ 5. Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Usługodawca ma obowiązek należytego świadczenia usług określonych w niniejszym
Regulaminie. W przypadku stwierdzenia wadliwości usługi świadczonej przez Usługodawcę
Klient może wszcząć postępowanie reklamacyjne.
2. Reklamacje dotyczące zamówionych usług mogą być składane:
a) drogą mailową na adres kontakt@dietetyk77.pl,
b) drogą pocztową na adres: Kamila Plucińska, ul. Żeleńskiego 4, 64-920 Piła.
3. Klient w reklamacji powinien wskazać:
a) swoje imię i nazwisko,
b) dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. datę złożenia zamówienia),
c) przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę,
d) dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające
skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.
4. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez
Usługodawcę, Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia
zaistniałych braków reklamacji.
5. Termin rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej
zgłoszenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo
złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a
Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to
uznał za uzasadnione.
6. O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą
pocztową na wskazany przez niego adres.
§ 6. Informacje dla Konsumentów
Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
1) Złożenie wniosku o rozpatrzenie sporu powstałego w związku z zawartą umową do stałego
polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej;
2) Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a
przedsiębiorcą;
3) Bezpłatna pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do
której statutowych zadań należy ochrona praw konsumentów.
§ 7. Odstąpienie od umowy
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy
w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów
określonych w ustawie z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r.,
poz. 827). Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
znajdują się w załączniku nr 1 do niniejszego regulaminu.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać przez Konsumenta złożone na formularzu.
3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu
świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
4. Rękojma:
Kupujący może w ramach rękojmi żądać wymiany towaru, naprawy towaru, obniżenia ceny lub odstępstwa od umowy.
Wniosek o reklamacje zostanie rozpatrzony w terminie 14 dni kalendarzowych.
§ 8. Postanowienia dotyczące umów z Klientami niebędącymi
Konsumentami
1. W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem odpowiedzialność kontraktowa Usługodawcy
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, ograniczona jest do
wysokości zapłaconej ceny za usługę. Odpowiedzialność Usługodawcy w powyższym zakresie nie
obejmuje korzyści, które Klient niebędący Konsumentem mógłby osiągnąć, gdyby szkody mu nie
wyrządzono.
§ 9. Prawa autorskie
1. Wszelkie utwory dostępne w Serwisie i innych stronach, o których mowa w § 1 ust. 1, a w
szczególności zdjęcia, materiały graficzne oraz treści stanowią przedmiot praw autorskich
przysługujących Usługobiorcy lub podmiotom trzecim i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z
dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 2, poz.
23 ze zm.). Korzystanie z tych utworów jest dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, który nie
wykracza poza użytek dozwolony na gruncie obowiązującego prawa.
§ 10. Postanowienia końcowe
1. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Usługodawca poinformuje Klientów o
wprowadzonych zmianach. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta od momentu
zaakceptowania przez Klienta jego postanowień.
2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 14.05.2020 r.
Załącznik nr 1 – Pouczenie o odstąpieniu od umowy
Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od umowy świadczenia usług w terminie 14 dni bez podania
jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od zawarcia umowy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Usługodawcę:
Dane Usługodawcy:
Kamila Plucińska
64-920 Piła
ul. Żeleńskiego 4
adres e-mail: kontakt@dietetyk77.pl
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na
przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to
obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację
dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa
płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy
poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jeżeli przy zawieraniu umowy wyrazili Państwo zgodę na wykonywanie usługi przed upływem
terminu odstąpienia od umowy, to mogą Państwo odstąpić od umowy, ale spoczywa na Państwu
obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia.
Jeżeli przy zawieraniu umowy wyrazili Państwo zgodę na wykonywanie usługi przed upływem
terminu odstąpienia od umowy, a usługa została wykonana w pełni, utracą Państwo prawo do
odstąpienia od umowy.
Załącznik nr 2 – Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
1. Adresat
Kamila Plucińska
64-920 Piła
ul. Żeleńskiego 4
adres e-mail: kontakt@dietetyk77.pl
2. – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy
sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy (*) umowy o dzieło
polegającej na wykonaniu następujących rzeczy (*) /o świadczenie następującej usługi (*)
– Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.
Zapisz się, aby otrzymywać wiadomości i oferty specjalne!
Tylko krok dzieli Cię do dołączenia do społeczności #77
Sprawdź e-mail i potwierdź subskrypcje
DoskonałaNa podstawie 48 opinii
Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Zosia Kempfi2024-07-02Jestem po 4 miesięcznej współpracy i jestem bardzo zadowolona:) moje podejście do diety zmieniło się na lepsze, nauczyłam się lepiej komponować posiłki, włączać dużo warzyw i owoców z czym miałam duży problem wcześniej. Otrzymałam dużo pomocy w związku z chorobami jakie po drodze się pojawiły i dzięki pomocy dietetyka łatwiej było mi zadbać o swoje zdrowie, sama napewno nie dałabym z tym rady:) polecam z całego serca za zaangażowanie, różnorodność posiłków i super dopracowane przepisy:) napewno bede z nich jeszcze korzystać:)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Julia K2024-06-14Kamila stworzyła autentycznie najpyszniejszy jadłospis z jakiego korzystałam. A przewinęło mi się ich wiele! Super gdyby w sklepie była opcja zakupu zestawów ebooków :)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Kasia Gawrońska2024-06-13Super ebook. Pięknie wydany.Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Weronika Grzeca2024-06-10Zakupiłam dietę na podniesienie ferrytryny. Bardzo smaczne i szybkie przepisy. Polecam :)Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Monika Krok2024-05-22Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Kamilą, jestem zaskoczona tym, jak szybko udało mi się zrzucić zbędne kilogramy i to bez ogromnego wysiłku. Kamila przygotowała pyszne przepisy na owsianki, kanapki i obiady. Jeśli coś mi nie smakowalo, mogłam to zmienić na inny przepis. Posiłki były sycące, łatwe w przygotowaniu i co mnie pozytywnie zaskoczyło -zdarzały się i słodkie przekąski. Przestałam podjadać słodycze, bardziej planować tygodniowe zakupy. Bardzo serdecznie polecam!Trustindex sprawdza, czy pierwotnym źródłem recenzji jest Google.
Rafał Kułakowski2024-05-09Świetny ebook!